Cesrabkn ilk önce şekeri kesmeni söylüyor ekmek v.s sonra açlık şekerini ölçüyorsun açlık 95′in altında olmadı lazım kahvaltıdan 1 saat sonra tokluk ölçmen lazım 140 ın altında olacak öğlen, akşam tokluklarını ölçeceksin 1 hafta takip ediyorlarlar ne yiyip içtiğini yazacaksın. Bakıyorlar değerlerine ona göre dikkat et yada diyet felan veriyorlar 🙃