Huriyekayhan tansiyonunuz düşük çıkmış, idrar tahlili de vermissiniz. Protein kacagı olsa ortaya cıkar size söylerlerdi. Zehirlenmenin başı tansiyon ve protein kacagıdır. Kendinizi panikletmeyin. Çok ödem toplamışsınız. Biraz yürüyüş yapıp bol su icin. Ayrıca zehirlenmede hemen bebeği alırlar mı hiç. Bu aylarca süren bir tedavi ve kontrol altına alınmazsa dogum gerceklestiriliyor. Siz yine de doktorunuza bir yazın ama suan panikten tansiyonunuzu cıkarcaksınız boşuna. Besin zehirlenmesi de yaşıyor olabilirsniz. Yediginiz bir sey dokunmuş gibi geldi bana. Gebelik zehirlenmesi belirtileri aniden ortaya çıkmıyor. Tansiyon tedavisi gördüm cok sükür ona rağmen gebelik zehirlenmesi yasamadım.