aysegul6648 Kızlar afedersiniz böyle bir soru sordum ama kafamı çok taktım 33 haftalık hamileyim ve vajinada çok fazla kararma var ve şekli de değişmiş gibi bir sis gibi anlayamadım hamilelikten dolayı mı yoksa enfeksiyon filan mı
duranneslihan0110 aysegul6648 bende de aynı durum söz konusu doğumdan sonra geçiyor mu bir biliniz var mı
Gzm14 aysegul6648 Canım hamilelikten dolayı oluyor kararma ben affedersin üst giyerken dikkat ediyorum kap kara diyorum bnde normal bi durum
Celiklerinsinem aysegul6648 Kararmalar falan normal mesela ben de hayatımda hiç yaşamadığım birşeyi yaşıyorum. Mantar enfeksiyonu bi ara geçti şimdi yine hortladı yeni başlayacaksa şişlik ondan da oluyor bilginiz olsun. Bu illetle hamilelikte ilk kez tanıştım ben de
mucizemmmmmmmm Yesimmmmi Canım mrb nasıl oldun bı kaç post açmıştın oradan tanıdım seni lekelenemn olmuştu galiba
Gzm14 Delice_zeytin geçer canım ilk gebeliğimde de öyle oldu bnm sonra bormale dönüyor biraz ya organlar bile yer değiştiriyor rahim genişliyor resmen vücut değişiyor rabbimin mucizesi taşımak kolay değil işte
Yenianneadayi2208 aysegul6648 ne yapmak lazım bir fikrim yok ama benim hem göbek çiZgim hemde vajinal kararmam geçti yavaş yavaş doğum sonrası.Uzun sürüyor ama geçiyor.Gerçi herkeste böyle mi olur bilemiyorum ama kafaya takmayın hamileliğinizin keyfini çıkarın 😊
aysegul6648 Gzm14 gerçekten son don3me kadar hamile olduğumu hiç anlamadım ne mide bulantısı ne halsizlik yaşadım ama şu son dönem beni benden aldı göbekten ne egilebiliyorum ne de oturabikiyorum