Kızlar iyi gecelerr sizlere bi sorum olacak. Ben hamilelikten önce tüm vücut epilasyona gidiyodum 1.5 senedir. 21+4 düm şuan ve tüyler artık çıkmaya başladı ve bacaklarımda baya fazla acaba ne yapabilirim bi fikri olan var mı. Ağda tekrar çok çıkarır diyolar emin olamadım😐