Merhaba kızlar ben 1.5 ay önce tüp bebek tedavi yaptırdı aşılama yumurtalama yaptı sonra doldurdukça sonra beni aşılandı ama tuvalette ısrar ettim ama zor tuttum iğne vurduktan sonra yumurtalama artlandi bitti eve geldiğimde wc girdim coo zor agri cekiyor yapamıyorum ama yavas yavas öyle oluyor ondan sonra iğne göbekten vuruyor hap içiyorum fakat fakat 15 nisan hastaneye gittik kan tahilli verdim sonuç açıklandı olmadi ve üzücü çektim ama 1.5 ay sonra birdaha gelin tekrar yapacağız ama sadece wc çok zorluyorum napalim şimdi yardım edin lütfen..😪