ElifSalihh Merhabalar hanımlar 35 haftalık gebeyim ve tansiyonum 13 - 8 çıkıyor aynı durumu yaşayan varmi acaba
Filizaybars ElifSalihh 13 8 se normal canım yüksek sayılmıyor ama sen yine de sürekli kontrol et tabi