Aliasafinannesi bende 3 gün önce oldum gerçekten kasmadığınız sürece çok iyi biraz acıyor ama 3 ya da 4 sn sürüyor, o çatala oturduğınuzda popişinizi havaya kaldırmayın yani boşlukta durmasın oturulan yere yapıştırın doğal olarak o zaman çok kasamıyorsunuz ama dayanılmicak bi acı değil ve gerçekten 3-4 sn bişi sürüyor, bana arkadaşım doktor elini sokuyor dedi bide düşünün 😀😀 o tırsak halimle gittim ama 3 parmakmış meğersem el dediği 😀😀