Gulfidan49 Arkadaşlar sizde de oluyormu adet sancısı gibi agrı çok uzun sürmeden kesiliyor perşembe günü randevum var doktora sorucam o zaman şimdi merak ettim
Miranannesi Gulfidan49 36+2 haftalık gebeyim benimde belimden vuruyor ağrı adet sancısı gibi geçiyor sonra dakika tutun çok sık geliyorsa doğum sancısı oluyormuş ama gelip geçiyorsa tekrarlamıyorsa yalancı sancıymis doktorum bana öyle dedi
Senakezan Bende de ara ara oluyor 35 haftaligiz ama çok az adet olcakmsim gibi oluyor kesliyor bende burda bekleyim bari