melisa_ozgur_46 Semaaycl 14+0 dayız hiç catlak olmadi ama daha önceden catlaklarim var bio oil onada fayda ediyor diye duymuştum ama hiç denemedim 🙃
greybrde Semaaycl harhangi bir nemlendirici kullanımıda oluyormuş gaye nemli tutmak 100% zaten çözüm değil
elifinannesiiii Bio oil kullanıyorum 26+4 üz suan henüz çatlak yok ama ilerleyen haftalarda ne olur bilmiyorum😁
Semaaycl melisa_ozgur_46 bende 21. Haftamdayım karnım yenice çıkmaya başlıyor artık bende kreme başlasam iyi olur diye düşündüm☺️
Orticci Lierac ve bio oil kullanıyorum gün içinde kendi nemlendiricilerimi kullanıyorum 31 haftadayım henüz çatlak yok ama yasaklardan sonra aktardan badem kakao tarzı yağlar alıp karıştırıp sabahları onları sürmeye başlayacağım
Semaaycl melisa_ozgur_46 kaçıncı haftadas melisa_ozgur_46 daha çok erken cinsiyeti kız mı tahminde bulundular mı☺️
melisa_ozgur_46 Semaaycl 14+5 şuan canim cinsiyeti de 3 hafta once falan bacağı kapali dedi bi kac güne bakalim gidicez insallh belli eder onda😂