Mltm88 Bademm2508 Benimde 2 kızdan sonra gelecek oğluşum inşallah 😍Bizde 4 kız karseşiz o yüzden çok tuhaf hissediyorum erkek çocuğu falan 🤣
Hmyraksoy Bademm2508 benim ilk oğlum 38+5 te normal doğum ile dünyaya geldi. İkincisi 38+0 da zorunlu sezeryanla. Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin🌹
[silindi] Oğlum 40+1 de suni sancıyla doğdu.😍 Su an 24 aylık 4 gün sonra iki yaşını dolduracak ALLAH’IN izniyle.🌺
[silindi] Lilasever suyu azaldığı için yoksa bir hafta daha beklemek istiyordu doktorum. Suyu azaldığını görünce acil suni verdiler.
Ozcifci Benimde iki kizim var oğlum olsun çok istiyordum devlete gittim 17+4de %80erkek dedi ama bakalım ayrintilda belli olucak rabbimnsaglikli sıhhatli bi erkek evlat nasip etsin insalah banada