Heyoo92
Endokro doktoru bana gebelik planını 6 ay ertele dedi tuzu tamamen kes dedi Sonra gel yanıma bakicm iyileşme var mı diye bende dedim ben 4 aydır gebelik planı için beslenme me dikkat ediyorm gerekli tetkikleri yaptırdım sigarayı bile bıraktım şimdi bunu öteleyemem dedim doktorda bana o zaman ilaç yazicam kullan gebe kaldığın an tuz yemeye başla dedi o kadar ağlamıştım ki bide 9 ay önce 5 haftalık hamileydim ama kalp atışı olmadığı için sonlandırmak zorunda kaldı doktor o gün gebe kalacağım güne kadar ağrı kesici dahi bile atmadım diş çektirdim ağrıdan öldüm ama yine atmadım ama şimdi diyorum iyikide yapmışım onları çok şükür şimdi bebiş var allah isteyen herkese nasip etsin rabbim🙏🙏😊