anne17 bol su ve yürüyüş hareket etmeniz gerekli tuzuda kesin kesinlikle sebzeye yönelin.. bende 25. Haftalarda bi ellerim şişmeye başladı gibi hemen yürüyüşleri sıklastırdım tuzu kestim şuan 33+2 yiz Allaha şükür hic şişliğim olmadı ellerim ayaklarım vücdum hic bisim yok şükür.. daha erken sizinde dikkat edin sonrasında çok zorlanırsınız