Imraninannesi 14gun once Sezeryan dogum yaptim. Iki hasta bezi Hatta depend de gerek yokmus 1depend Kullandim. Normal Ped kullaniyorum. Hasta bezi odaya gelince hemsireye istedi. Ilk beze biraz Ayip olucak ama tuttum tuttum idrarimi yaptim. Ikinci kardesim Taki verdik. Sonra vc gitmem gerekti cikatdim attim. Sonra esim depend giydirdi. Yani Sezeryan olunca egilmek zor. Hasta bezi de depend de L aldim daha rahat oldu.