Ben de ilk doğumumda epiduralle doğum yaptım. Evet bir miktar açıklık olana kadar sancı çekiyorsun ama değer bence. Bu doğumumda da inşallah istiyorum. Çok güzel bir şey. Hiç uyuşma olmadı bende ilaç yapıldıktan sonra kalktım yürüdüm. Sonrasında bel ağrısı vs olmadı. Riskleri hepsinin olduğu kadar var.