Birisi123 Merhabalar bundan bi sene önce adet düzensizliği şikayeti ile doktora gittim ve prolaktinim yüksek çıktı doktor aynı zamanda alttan baktığından pco gözüküyor dedi ,prolaktinle alakalı beyin Emarı çektirmem için beyin cerrahına yönlendirdi ,2 mm ilk hipofiz bezinde adenom(iyi huylu tümör) tespit edildi,bir sene dostineks kullandım adetlerim düzene girdi ,ondan sonraki senede dostineks kestim ve sıkı bir şekilde sağlıklı beslenmeye başladım (doktor PCodan dolayı kilo ver demişti prolaktini halledince pcoya yöneldim),çikolatamdan tutun ekmeğime her şeyimi kendim yaptım çalışan bi insan olarak yemeğimi hep yanımda taşıdım ve hayat tarzımı tamamen değiştirdim evime şeker ve beyaz un almıyorum, boyu 1.72 ,87 kilodan 64 kiloya düştüm ve 1 yıldır hayat tarzı değişikliği sebebi ile koruyabiliyorum şükür ,şuan canım ne paket ürün istiyor ne cips yani canım tatlı istese hep alternatif üretiyorum işte kek istese yulaf unundan börek istese siyez unundan yapıyorum. Demek istediğim kilo bu işin kesinlikle doğal tedavisi olduğuna inanıyorum ,bundan üç ay önce çocuk istemeye başladık ve doktora gittim kilolarımı da verdiğime göre bi sıkıntı olduğunu söylemez diye düşünerek ,doktora gittik ve pco yerinde duruyor prolaktinim yine 67 lere çıkmış hemen beyin cerrahı koordinesinde dostineksse başladım aynı zamanda kadın doğum vücuduna şans ver dedi folik asit verdi 6 ay deneyin olmassa gelin dedi ilk bir ay prolaktinim yüksek olduğu için tabiki hamile kalamadım ve ikinci ay ailem yanımızda olduğu için belli günleri değerlendiremedik bu ay üçüncü ay ve 5 haftalık hamileyim Rabbim sağlıkla verirse inşallah buraya uzun uzun yazdım gerçekten ben çok üzüldüm çok umutsuzluğa kapıldım çok karamsar oldum kimse böyle olmasın inanarak ve vücudunuza iyi davranarak kendinizi severek bu yolda ilerleyin ben öyle yaptım ve kilo vererek hayat tarzımı değiştirerek kendine en iyi yatırımı yaptığımı düşünüyorum,Allah kimseyi kaldıramayacağı yükler ile sınamasın herkesin kalbine göre versin 😊