Elifsevviinn Merhaba kızlar . Bugün kontrollüm vardı 34+4 haftalığım . Kilosu 2740 dedi. Bana az gibi geldi. Sizde durumlar nedir ? sezeryan olacağı için 38 de alıcaklar bebeği. Küçük mü diye sormak istedim . 🙏
maviscik77 Elifsevviinn sabahtan beri kafama takılan bi soruydu ben de 35 haftalığım ultrasona göre 36 , kilomuz 2700 , doktorum ikidir her gittiğimde diyet yap gününe göre kilosu çok yemene dikkat et gibi şeyler söylüyor bu gün yine söyledi
Eylemblt Elifsevviinn tabikide değil benim o hafta 2500 gramdı ve haftasıyla uyumlu gayet iyi dedi doktorum sizin fazla bile geldi bana
Elifsevviinn çok şükür sağlıklı görünüyor şuan canım . Benim diğer oğlan erken doğdu küçük ve güçsüzdü üzülmüştüm . Böyle ufacık güçsüz görünce de dayanamıyorum 😢Fgnaldmr06
Elifsevviinn maviscik77 ciddi misin . Ya bebekler son ayda hafta 250 gram alıyormuş. Doğumum sezeryan olduğu için 38. Haftada alıcaklar bebeği. Taş patlasın 1 kg alsın o zamana kadar 3750 gram fazla Mı bebek için ? Bence 1 kg da almaz o zamana kadar sanmıyorum .
Gzm14 maviscik77 canım benim bebeğim de usg ye göre 1 hafta önde gidiyor ve kilosu da o gittiği hftaya göre gidiyor bu normal ki bana doktorum hiç diyet felan demedi sağlıklı doğsun inş ama bnce haftasna göre bakabilin yani
Elifmstf Elifsevviinn kuzum 18 günde 780gram almış oğlum. Yani 1 ayda 1 kg gayet alabilir duruyo bu durumda
buket97 TheBaby ben 32 +2 de gittim babada 1775 dedi doğuma kadar ne kadar alır acaba yaş bide kilosu biraz az mı sizce
Elifsevviinn buket97 canım doktorum bana bebeklerin 34. Haftadan sonra hızlı kilo aldığını söylemişti .
Uerdem buket97 aynı kiloda bebeklerimiz bana doktorum zayıf dedi… az önce bir posttada bu kiloda bir bebeğe 2 hafta geride demiş doktoru
Sevilay_47 Elifsevviinn canım bnde suan 35+2oldum 2588 cıktı cuma günü gittiğim de 38 e kadar 3500 dogar dedi hatta gecer bile dedi normal gözüküyor kilo alırsan cok bebek alırsa sezeryan olur dedi dikkat et dedi yani takma sen kafaya her hafta 250 grm alacagını söyledi hatta kilosu gayet iyi rabbim hayrlı doğumlar nasip etsin inşallah bize önemli olan o saglıklı olsunlar
Elifsevviinn Sevilay_47 amin inşallah canım . Çok teşekkür ederim. Rahatladım 🙏 allah razı olsun. Sağlıkla kucağına al inşallah
Nrgl21 Elifsevviinn canım önemli olan kilosu değil sağlıklı olması bence kilosu da gayet iyi biz 37 haflaık Ken kilosu 3100 grm kilosu dedi doktor
Elifsevviinn Nrgl21 elbette önemli olan sağlıklı olması . Ama böyle ufak da doğunca ele avuca gelmeyince çok üzülüyorum . Uzun süre yastık üzerinde emzirmiştim . Hatta güçsüz olduğu için ememiyodu . Bu da öyle zorluk çeker mi diye düşünmeden edemedim. Teşekkür ederim çok sağol bu arada 🙏🥰