Benim karnımdan ziyade bebek asagıda kalp atımı dinlendiğinde haftasına göre çok asagıda dedi sağlık ocağı hemşiresi bir ay önce de gitmiştim aynısını söyledi yukarı çıkması gerekiyordu bu haftalarda dedi . Dün yine aynı şeyi söyledi doktor kontrolune Ramazan’dan sonra gideyim diye beklemiştim . Yani karın asagıda olması degil bebek asagıda