İyi akşamlar kızlar.. Ben 39+2 günlük hamileyim bıgün hastaneye gittim doktor covid testi ve kan testlerini istedi.. Allahın izniyle çarşamba günü sezeryan olucamm ama çok korkuyorum ve heycanlıyım.. Ne olacak nasıl olacak aklımda sorular var.. Ne yapsam bilemedim