Gecikmem de 5. Günüm eşim doktora götürmüyor çünküü araştırmış erken daha yarın gidelim diyor 😒 belli etmesede nasıl hevesli .. eşim korunmayı bıraktıktan sonra bir ay adetim birkaçgün erken bir ay da çok yoğun ve birkaç gün geç olmuştu normalde düzenlidir bir sıktımda yok Mart ayın aşırı kanama olunca acile gitmiştim muayenede normal dedi doktor o ay ovülasyon kullanmama rağmen gebelik yoktu bu ayın başında sadece kullanmıştım sonra gelişine .. birgün aşırı akıntım olunca sanırım yumurtlama deyip değerlendirmiştim 20 Nisa’n adetimden tam 8 gün öncesi o yüzden mi bilmiyorum kaset testim labaquick marka negatif çıktı hep