Merhaba, 16 haftalık hamileyim, bir kac gündür karnımda ve kasıklarıma doğru hafif ama sürekli bir ağrı var acaba rahim büyüdüğü için mi boyle oluyor, size de oluyor mu? Gaz sancısı gibi diyebilirim.
cuma günü doktor kontrolum var öne mi alsam bilemedim.