Jrhazar ama şöyle bi şey ekleyeyim, benim hsg çektirdiğim ve tüp bebek yaptırdığım doktorlar farklı. Dogumumu yaptıran doktorda farklı. Doğum yaptığımda rahim için “ yarım olacak kadar küçük değil, yarım rahimden dolayı bi problem olmazdı bebek olması açısından dedi ” sezeryan oldu rahimi direk gördü, yani bilmiyorum Hsg yanlış çekildi desem yada yanlış mı yazıldı bilemiyorum 🙏🏻 Umarım tez zamanda sağlıklı güzel haberler alırsınız 💕