Burcuacar96 7 Haftalık hamileyim gazlı içecekler tüketmemek rağmen özellikle akşamları aşırı gazım oluyor ve kivrandiriyor resmen siz bu durumlarda ne önerirsiniz?
DKaya Burcuacar96 bence yapcak hicbirsey yok. Az sık yiyin yada yavaş yiyin gibi şeyler çok okudum ama her türlü gaz problemi oluyor bence. Allah kolaylık versin
Milenka Burcuacar96 yenilen her şey gaz yapabiliyor. Mesela ben yoğurt tuketemiyordum bir ara aşırı gaz oluyordu. Sonra nane. Salatalık bile hala gaz yapıyor tuketemiyorum. Sana ne dokunuyor ne gaz yapıyor onu bulmak lazım. Sadece gazlı icecekle oluşmuyor. Birde usutmemeye dikkat edin
meraklianne1 Burcuacar96 valla 30. Haftayı geçtim süt içince aşırı gaz oluyo mesela bendede 😐😐 sütü terk ettim diyebilirim çünkü artık bazen uykuda kaçırıyorum eşimin yanında 😓😫 oda canımı sıkıyo bide ilk aylarda folik asit de çok yapıyomuş öyle okumuştum forumda 😖😖
Burcuacar96 meraklianne1 aaa belki folikten olabilir dediğin gibi çünkü gazlı icicekte tüketiyorum akşamları özellikleri mahfediyo beni karnım davul gibi oluyo falan çok fenaa
Senayyalcin Burcuacar96 Başlarda gaz gerçekten aşırı oluyor ben ne yaptıysam geçmemişti ama 2.trimesterdan sonra azaldı baya😊
[silindi] Burcuacar96 sk sk haraket canim masaj soda iyi geliyor baska turlu gecmiyo bide benim ikinci sezeryan daha cok oluyo
Burcuacar96 [silindi] ya benim ilk gebeliğim sade soda gıda açıkçası cokcrahat içemiyorum meyveli içsem yinede faydalı olurmu mineral açısından bebeğe falanda ?
Balonnnnn Burcuacar96 gasicon damla var emziren anneler için doğal yağlar karışımı gaz attırmak için. Normalde de kullanılıyor araştırın isterseniz.
Burcuacar96 Balonnnnn Cevabınız için teşekkür ederim araştırıcam. İnşallah tez zamanda kurtulurum bu durumdan 🙏
[silindi] Burcuacar96 Burcuacar96 pek saglikli deil gulum ne desem yanlis olur sade sodaya limonda sikabilirsin az bisey daha yararli soda sadesi
meraklianne1 Burcuacar96 aynen yapcak bişey yok alışcaz mecbur çünkü geçmiyo bebek büyüyünce de baskıdan oluşuyo o gaz 🥶🥶😬
Senaaa1 Burcuacar96 ne yaparsanız geçmiyo ilk hafta ve aylarda mutlaka gaz yapıyo herşey şahsen ben ilk aylarda sanki 6 7aylık hamile gibi oluyordum şişlikten ve gazdan ama sonra geçiyo 👍🏻 Süt aşırı gaz yapardı bende içemezdim zamanla düzeliyo tabi