Arzum1 Merhaba kızlar gaziosmanpaşa gelin olarak geldim buralardaki hastanelere ve doktorlara hakim değilim hastane ve iyi doktor önerisi olan varmı acaba ?
yesimyavuz Arzum1 Avrasya hastanesi Atilla okur ♥️ Canım doktorum doğum yapalı 1 ay oldu gebeliğimin başından beri aynı hastane aynı doktor hasta bakıcısından doktoruna kadar aşırı memnun kaldım 🥰 bende 2 sene önce buraya gelin geldim 🌸