zeynepemiromer canım benim de ilk gebeliğim ben bi şey söylemedim zaten otuza yakın test istemişti ilk aylarda onlardan sadece d vit düşük çıktı o da evde olduğumuz için güneşe çok çıkmadığımız için sanırım ,birde bebek büyüdükçe sendeki kanı vitamini emiyor haliyle mecbur kullanman lazım , kaç haftalıksın belki zamanı gelmemiştir