Fundyyyy Merhabalar anneler çocuğunuzun ismimi ne koyacaksınız karar verdiniz mi ben Ezel Kağan koyacam nasıl sizce ?
Cerenn1654 Fundyyyy guzel fakat kaan isminini tercih ederim.o kağan ismi zaten kaan olarak soylenicek.ikincide resmi islerle kağan dicek karsidaki sorucak kaan mi ogkunuzda surekli yumusak g ule dicek
Fundyyyy Cerenn1654 evet haklısınız ama eşim ezeli çok istiyor ben de Kaan’ı çok istedim ikisi de olsun o zaman dedik 😁
mmek_2014 Cerenn1654 benim oğlumun adı da Kağan. Söylerken gayet anlaşılıyor arada ğ oldugu. Şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadık. İsmin orijinali Kağan zaten. Kaan uydurma bir isim anlamı yok. Dogru olanı koymak daha mantıklı bence