Shnern Hanımlar ne zamana kadar sırt üstü uyudunuz acaba ben 12 haftalık oldum çok şükür sırt üstü daha rahat ediyorum bir yağını kendime çekip sizler nasılsınız ?
milena11 Shnern saha çok var senin pozisyon dikkat etmene. Ama alıştırmaya başla kendini sonradan zorlanıyorsun
metehaninannesiii Shnern sol tarafınıza yatmaya çalışın şimdiden alıştırma yapın ilerki zamanlarda zorlamayın
Pinarrsu Shnern bebde yakin zamanda arasitirmistim, linkteki video guzel anlatiyor, müsait olunca bakabilirsiniz.
Aysecylnn Haftadayım ne sırt üstü yatabiliyorum. Ne de sağ tarafıma. Sadece sol tarafıma yatabiliyorum.