Mehmet42mujgan yok gittimde geçen hafta 36/1 şeydim doktor çocuk aşla inmemiş doğum pozisyon almamış alması gerekirdi bu zamana kadar dedi 10 gün sonra kontrol var gel o zaman bakarız bi daha eğer dönmemişse sezeryan yaparız ama ben beklemek istiyorum dersen bekleriz 40 haftaya kadar belki çocuk döner düşük vi ihtimal ama sen nasıl istersen dedi dedim yön zaten kilosu boyu postu iyi e haftası da doluyor beklemeye gerek yok sezeryan olsun dedim öyle yani ki bakıyorum çocuk hala sag tatafımda aşşa inmemiş