@demetakk 33+3 haftalığım canım. Benimde 20.haftada başladı gerilik en son iki haftadan daha fazla bir gerilik vardı.Doktor 3 haftayı bulursa ve suyunda azalma olursa erken doğum olabilir demişti.Ama 32.haftamda gittiğimde gerilik ortadan kalkmıştı.Senin de düzelir inşallah.