Defnemm43 çok araştırdim bu konuyu sayfalardaki yorumlara bakarak şunları söyleyim mustelanin şampuanı filan çok iyi olmasına rağmen çoğu kişi pişik kreminden memnun kalmamış.sudocream gerçekten güzel bir krem ablam da çocuğuna kullaniyordu ama icindeki bir iki içerik bebeklerde kullanılmaması gereken madde içeriyormus yani tamamen doğal değil ben Bepanthol aldım yani deneyimli kişilerin yorumlarına baktığımda Bepantholun iyi olduğuna karar verdim bir de çocuğunuzun pişik olmaması için tavsiyem ıslak mendil kullanmayın bebek pamuğuna kaynamis suyu ( Kullanmadan soğumuş olabilir) döküp bebeğinizin poposunu öyle temizlemek çünkü ıslak mendillerinin içeriğini de inceledim izotonik su dedikleri ıslak mendilin içinde bile bir sürü kimyasal var.yani bı saklama kabına pamuk koyup ıslatıp onu ıslak mendil yerine kullanmak çok mantıklı zaten doktorlar da bunu öneriyor iki yeğenim var pişik olup duruyordu büyük yeğenim doktor bu şekilde tavsiye etti kullanmadıkları krem kalmamisti ve pamukla silmeye başlayınca hiç pişik olmadı.