Bulut34 Doktorum yatışım yapıldı. Sancım hiç yok açılmamda doktor suni sancı verecek. Acaba açılma olur mu
Senayyalcin Bulut34 Merhaba, acaba özel bir nedenden dolayı mı aldı doğuma 41de suni sancı ile başlatılır diye biliyorum da çünkü bir de özel hastane mi acaba devlet mi 😊
Ozgnzgn Bulut34 inşallah oluyordur bunu bende merak ediyorum benm de sizinle benzer durumum 40+4 üm çarşamba ya da perşembe yatışım yapılcak bi kaç gün daha süre verdi dr hayırlısı artk bakalım😬
Mores Bulut34 öncelikle pozitif olun gerçekten buna inanın korkularınızı dile getirmeyin bebeğinize ve kendinize güvenin önce doktora sonra Allaha emanet edin. Çok güzel bir doğum olur inşallah 🤗 dualarım sizinle 🌸
Bulut34 Senayyalcin özel canım. Suyum azalmıştı canım sancıyla dogumu başlatalım dediler öyle yatışım yapıldı
Dilaam Bulut34 40+3 ye sıfır sancı sıfır açıklık sıfır yumuşamaya sabah 8 de suni verilmeye başlandı o gün akşam 7 de bitirdik sancısı ertesi gün 8 de tekrar almaya başladım suni sanciyi öğlen 1.30 da doğum yaptım
Betulnebiazizoglu Bulut34 açılma için ahududu yaprağı çayı hurma Meryem ana otu vs denediniz mi keşke öyle birşeyler yapsaydınız
Dilaam Bulut34 ya uzun da sürse sonuç çok güzel her şeye bedel hiç korkmayın zaten uzunluk olarakta Max benimki kadar olur herhalde sağlıkla doğsun en son anlar dışında öyle aşırı bı zorluğu da yoktu dayanilmicak bı şey degil
Ceyo93 İlk doğumum 41 haftalıkken suni sancı ile başlatıldı 8 saattin sonunda kızımı kucağıma aldım çarşamba kontrolüm var 40+3 olacağım muhtemelen bu doğumumda suni ile olacak