35duygu34 Merhaba, izmirde hastane ve doktor onerisine ıhtıyacım var 🥺 hangi hastanede muane ve dogum ucretı ne kadar? Doktorunuzdan memnun musunuz? Eşinizi muaneye alıyor mu vs bılgılerınızı paylasır mısınız 💜
elisamnlannesym 35duygu34 meraba canım ben 25 haftaligim doktorumu yeni değiştirdim ve çok mnun kaldım öneririm Çankaya tıp merkezi alev timura başladım yanınıza istediginiz kişi ile girebiliyosun muayene 98 TL ben hiç birşey sormadan herşeyi ayrıntılı anlattı çok ilgili😘😘
Celiklibusee 35duygu34 tahir özgüdere gidiyorum muayene ücreti 250tl yeri bucada. Kendisine gözüm kapalı güveniyorum alanında gerçekten uzman☺️Babayla beraber giriyoruz kontrole ☺️
Esediii 35duygu34 karatas hastanesi aysel hanim muayenesi 105 tl dogum 4200 tl esim ve annemle gitigimbile oldu cihazi da cok iyi renkli gösteriyor bebegi hep resimlerinide her defasinda oyle veriyor
Serha Medicalpark hastanesi Gülin Okay 275 TL muayene ücreti aşırı tatlı bi doktor. Doğum için 8000 civarı istiyorlar maddi durumun iyiyse tavsiye ederim çünkü beni baya zorladı doğum içinde o kadar veremem o yüzden bende burada bekliyorum önerileri 😂🙏
Ciciannecik elisamnlannesym fiyatı çok iyiymiş normal doğumu destekleyen bi doktormu acaba bilginiz varmı
elisamnlannesym Ciciannecik bende İlk defa gittim ama benimle konuştuğu kadar öyle büyük ihtimal çünkü bana doğumu kolaylaştırırcak şeyler anlattı instagramdan sayfasına bakabilirsiniz
35duygu34 Esen3535 hangi doktora gıdıyorsunuz? Ultrason cıhazı 4d mi acaba renklı goruyo musunuz bebegı
Esen3535 35duygu34 onur beye gidiyorum renkli de var ama bizimki hiç göstermiyor kendini doğunca görcez sanırım muayene kısa sürüyor ama sorulara güzel cevap veriyor doktorum aklım kalmıyor
gulin-35 35duygu34 ata saglık hastanesı pınar hanıma gıdıyorum 115 tl muayene dogumda sezaryen 4500 zam gelcek obur ay bes olur