Halimeege tandem emzirme diye birşey var. Dengeli beslenmeyle şimdiki çocuğunuzu emzirmeye devam edebilir bebeğiniz doğduğunda da ikisini birden emzirebilirsiniz. Eskiler hamileyken emzirilen çocuk sütten zehirlenir derler ama doktorlar öneriyorlar. Tabi siz emzirirken çok bitkin düşüyorsanız doktorunuzla görüşmenizi tavsiye ederim mutlaka size en doğru bilgiyi kendisi verecektir. Bu arada tebrik ederim 🤗 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸