Asil_Egem ben 22+5 haftalığım ve çoğu şeyi aldım: gerekli olan bütün kıyafetler(arada hoşuma giden bişey olursa yine alırım çünkü çok abartmadım), küvet, reflü yatağı, manikür seti, ateş ölçer, battaniye biberon, emzik vs. aldım şimdiden ve bence tam zamanı. Ivır zıvırı çok oluyor ama onlar bile dünya para o yüzden bir yerden başlamak lazım bence sizde başlamalısınız. Yine eksiklerimiz var tabi birde oda yapacağız o yüzden her ay bişeyler almaya çalışıyoruz ki bizi zorlamasın. 30. Haftaya hiçbirşey bırakmak istemiyorum çünkü hem yaza denk geliyor iyice ağırlaşırız şuanki gücümüz olmaz🌸