Esmaerva19 Kizlar bisey sorabilirmiyim suan 39 haftamdayim bugun kontrolde doktorum dediki pazartesi sabh acilden giris yap dedi ordan dogum haneye cik dedi sizce o gun dogum mu yapacak oyle dedi ona gore hazirlikli gitmek istiyorum ama bilemedim
Esmaerva19 Senayyalcin sorcaktim ama o an heycan korku sormadim ama o zmn siz olurmusunuz dedim ben nobetciyim buyuk ihtimal olurum flan dedi
mercimeginanne Esmaerva19 telefonu yok mu cnm mesaj at doktoruna bi. Bence muayene için çağırmıştır nöbetçiyimde demiş. Ama gene de araban varsa tedbirli gitmeni öneririm
VMS Esmaerva19 acilden giriş yap doğumhaneye çık falan bence doğumdan bahsediyor gayet. Zaten bir hafta sonra 40 haftalık olacak bir kez daha pazartesiden önce bir bahaneyle gidin ya da arayın.
Esmaerva19 mercimeginanne yarin aricam cnm kafamda suphe olmasin hem ben o heycan korku ne dogcemi unutum soramadım da😀
Gull_94 Esmaerva19 dogumhaneye dedıgıne gore yatıs verebılır hazırlklı gıdın bence haftanız dolmak uzere eger planlı bı dogum gorunmuyosa baskatma kararı veya son kez bı kontrl yapablır bence nolr nolmaz dıye sabahtan arayp sorun ıstersenız
DenizSayer Esmaerva19 doktoruna yaz sor biz bilemeyiz ki canım belki doğum belki sancına bakacak belki çatı kontrolü yapacak bilemeyiz instagramdan yaz doktoruna ya da numarası felan varsa hastaneye ulaş sor yani
AhahHbzhz Esmaerva19 canım sen her ihtimale karşı hazırlıklı git bence sormadıysan belki doğum icindir
keyifkahvesi Esmaerva19 iyi de sancı acılma yoksa sezaryen değilse suniyle mi başlatacak insan demez mi doğumu başlatcaz o da dalgın dı heralde hakkında hayırlısı olsun canım