Eyllmrt Bugun yüz üstü uyandım ve su ana kadar da bebeğin hareketini hissetmedim yarın kontrolüm var herhangi bir sorun olmus mudur sizce beklemelimiyim 24+3
Nihannn Eyllmrt aynısını ben sormuştum doktora o da öyle yatabildiysen helal olsun demişti gülmüştü 😂 sıvılarının içinde olduklarından bizim ufaklıklar korunuyorlar içini ferah tut😊💕
Denis19 Eyllmrt annenin canı yakmayan bişey bebeğe pek zarar vermez diye duymustum canım korkma inşaALLAH bişey olmamıştır 🙏
Deletedmom0067 Eyllmrt ya korkma canim ben 33 haftaligim hala yuzustu yatabiliyorum bebegmde kipir kipir ilk hamileligimdede hep yatiyodum hatta esim donerken yatakta surekli karnimi eziyodu resmen ama onlar cok guzel korunuyolar merak etme icin rahat olsn :)
Rabia42 Eyllmrt cnm korkma bişe olmaz bnde 33 haftaligim hep yüzüstü yatıyorum tabi bnm krnm hiç buyumedigi için rahatım büyük olanları bilemem 🤷
Elcnerdgn Tatlı ye düz yat bakalım hareketlerini takip et ana bisey olmamıştır bence ama bidaha yapma 🤷♀️