Ben iki hamileliğimde de diş çektirmek zorunda kaldım. Çünkü asla ilaç kullanamıyorsun. Parolun zaten kendine hayrı yok, diş ağrısını mı kesecek.. doktorumun imzalayıp kaşelediği onay kağıdı ile hemen özele koştum. 100.tl ye çektirdim kurtuldum. Doğumdan sonra nasip olursa çekilen dişlerimin yerine implant yaptırmayı düşünüyorum. Size de çok geçmiş olsun. Umarım çektirmek zorunda kalmazsınız