Mom_R yaptırmama riskine hiç girme bence. Benim de yüksek cıktı sıkı diyetle bi sonraki haftadaki yüklemeye kadar şekeri kontrol altına aldım sonra normal çıktı. Diyete ragmen yüksek cıksaydı o zaman bu işin sonu insüline kadar gidiyor. Diyetini yap yeniden yükleme zamanına kadar, şeker yüksekliginde normal dogum da zor oluyor, bir de şekeri kontrol altına almazsan bebekte de dogunca şeker hastalıgı olabiliyor. Ben göze alamadım açıkcası.