Guli46 Merhaba güzel annelerim, 6 haftalık hamileyim biraz kanamam oluyor 3 gündür koyu kahverengi tonlarında yarın doktora gideceğim sizlerin bir bilgisi varmı, yerleşme kanaması olabilirmi bana biraz yardımcı olurmusunuz korkuyorum 🤍🤍
Aslhn12 Guli46 gebelikte genel olarak kanamaları normal kabul etmiyorlar canım. yerleşme kanaması da olabilir veya eski kan da olabilir . Zaten kahverengi çok çok bi tehdit değil. Kırmızıysa sorun. Bir an önce hastaneye git baktır ultrasonla.
Leylgngn Guli46 gitmelisin hemen bende 5 haftalık hamileyim kahverengi akıntım oldu bugün acile gittim doktor düşük engelliyici verdi
Sarellem Guli46 benimde kanamalarım olmuştu. 5.haftadan itibaren. Kendinizi strese sokmayın. Kanamanın neden kaynaklandığı çok önemli en kısa zamanda doktorunuza görünün. 20 haftalığız şu an 🥰
cigdemmacr Benim de kahverengi lekelenmelerim oluyodu meğerse boş gebelikmiş oyüzden oluyomuş sonra düşük yaptım zaten ben hastaneye yattıgımda cok kanaması oldugu için acile gelenler vardı ve doktor bana bebekleri şuan sağlıklı bazen olabiliyor demişti içini ferah tut stres yapmamaya çalış inş kötü bişey değildir hiç ihmal etmeden doktora gidin .