Sedefhanm54 23 haftalık hamileyim . Ebe kontrolüne gittim ve tahlil yapıldı guatr olduğu ortaya çıktı sizce korkulacak birşey mi 🙁
Selcaneymen06 Sedefhanm54 hayır yok canım bendede var 20 haftalık hamileyim ve ilk oglum dada vardı ılac veriyor dahiliye gıt kullan bebege gecmesın die
Sedefhanm54 Selcaneymen06 ay içim ferahladı , yarın tekrar test yaptırıcam ilaca başlamam gerekiyor mu gerekmiyormu diye teşhis için
Selcaneymen06 Sedefhanm54 tamam orda söyler zaten doktor korkulacak bsey yok benim yüksek olduğu halde hic Bi sıkıntım yok kilo alamama haricinde😊