minikprensesimbenim Yarın gündüz acile gidicem devlet hastanesine fakat başka semtteyim otobüsle gidicem ceza yazarlar mı
Aslhn12 minikprensesimbenim hayır yazmazlar genelde hastaneye acile gidene yazmıyorlar ben gittim İstanbul’da yaşıyorum bırak ceza yazmayı durdurmadılar bile. Dışarısı tıklım tıklım o kadar kalabalık ki sanki tam kapanma yok gibi millet çok rahat zaten
3prensesannesiii minikprensesimbenim Geçen cuma hastaneye gittim ben dolmuşu çevirdiler tek tek kontrol ettiler mhrs mesajlarına bakıyorlar polisler acile gidiyorum dersen bilmiyorum ne yaparlar hatta dolmuşta iki kişiye ceza yazdılar izin kağıtları olmadığı için
Meltem_ minikprensesimbenim ben bu gün acile gittim devlete sanki hiç kapanma yok hastaneler full dolu
busrabyrm97 minikprensesimbenim eşim polis hiç bir şey olmaz merak etmeyin bnde gittim bugün her yer tıklım tıklım zaten hiç yasak var gibi değil
HavvaMerve minikprensesimbenim İstersen üç saatlik mesafe olsun canım sorun olmaz gönül rahatlığıyla git ☺️
Ezgifatma2010 Ben bugün hastaneye gittim randevum vardı polis durdurdu karnımı görünce abla hastaneden geliyorsun sanırım dedi evet dedim güldü rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inşallah dedi yoluma devam ettim yani polisler cani degil anlayış gösterirler
ilk61 balbocegim27 sağlık ocağına 182 yada mhrsden randevu almadan gitmeyin Dr bakamıyor.Bulantı ilacı yazdıracaktım.Olmadı😂
Ezgifatma2010 balbocegim27 evet açıkmış arkadaşım hemşire o paylaşmış ama sadece hamilelere ve aşı takipi olanlara bakacağız yazmış
YuvarlanamayanPandaa minikprensesimbenim sen yarın emniyeti ara bildir sana mesaj yollasınlamr rahat bir şekilde çık canım