elisam1206 23 haftalık gebeyim dünden beri hareket etmiyor ben mi hareketlerini hissetmiyorum acaba genelde bu haftalarda düzensiz olur diyorlar hareketleri normal mi bu
Gizemburak35 elisam1206 canim gayet normal 26dn sonra hareketleri duzene giriyor benimde oyleydi. Insan ister.istemez endiseye kapiliyor ama merak etme
milena11 elisam1206 uyuyordur minnoş merak etme ben 2 gün hissetmeyince doktora koştum hemen. 😅 Gayet normal bebeyi rahat bırak uyuyo çocuk dedi😅 bu haftalarda bçyle düzensiz olur dedi
alazzeyneperva elisam1206 bende aynı haftadayım arada duruyo bende korkmuyo deilim ama normal diyo doktor herkes aynı şeyi yaşiyomus ara ara zaten
elisam1206 Gizemburak35 evet ister istemez panik oldum okşuyorum arada biraz parmaklarımı gezdiriyorum ama hiç bana mısın demiyor
elisam1206 milena11 yaaa 2 gün bende hissetmeyince koşarım herhalde 😅panik oluyorum birşey olursa diye arada tepki verse güzel olacak 😂
Gizemburak35 elisam1206 uyuyordur minik benim minigimde oyleydi ama inan stres yapma sonrasi cook hareketli gecicek zaten 😍
milena11 elisam1206 yarın aabah uyanınca sırt üstü yat direk azıcık dürtükle rahatsız mı oluyorlar napıyorlae o zaman hareketleniyor genelde
alazzeyneperva elisam1206 amin amin inşallah sorun olmaz hareketsizlik devam ederse muhakkak git ama önlem amaçlı
elisam1206 milena11 şimdi tatlı yedim ve sırt üstü yatıp biraz dürttüm kıpırdanma var şuan çok şükür 🥰😍
alazzeyneperva elisam1206 ben genelde doktor tavsiyesiyle tabi tatlı biseyler yiyip uzandığında ufak ufak hareket ediyo aciktigimda duruyo biseyler yedigimde tekrar hareket ediyo
elisam1206 alazzeyneperva bende şimdi tatlı yedim sırt üstü yattım biraz dürttüm hafif kıpırdama var şuan 🥰🥰