Adet günüm dündü erken gebelik testinde pozitif olunca bugün kan verdim. Beta 5. 7 . Daha önce bir düşüğüm var onu da 10 ile öğrenmiştim adetten 3 gün sonra. Korkuyorum.bu durumu normal atlatan var mı böyle düşük olup sonradan sağlıklı devam eden bi gebelik yaşayan ??