esrabcr_ Hamileyim ve 6. haftamdayım.Çarşamba günü doktor randevum ultrasondan bakacağız inşAllah.Aklıma takılan bir şey var Beta-HCG değerine göre ikiz,üçüz vs gebelik olduğu anlışıyormuş sanırım.Sizce bu bilgi doğru mu ? Benim değerim 1827. 88