aselnil20 Kızlar progestan iğne yaptırmıştım bugün, afedersiniz iğnenin yeri mosmor oldu ve çok acıyor, yağlı bı iğne olduğu için korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı, ya da morluga acıya ne iyi gelir bı fikri olan?
Kucukmucize aselnil20 canım ben onu değilde proluton kullandım morluklar için alkollü pamuk koy demişti hemşire
Mavi34 aselnil20 büyükce bir pamuğu kolanya ile iskat iğne yerlerine köy günde birkaç kez 5 10 dk öyle beklet arada elinle ovala
Gulsah_zorlu92 aselnil20 kolonya ile ovala daha sonra sıcak su torbası, mutlaka yap ama beze oluşmasın ben 4 aydır oluyorum dikkat etmezsen sonra çok agrın olur mutlaka yap 💋
Bebegimibeklerken22 aselnil20 hiç bişey kullanamazsın canım doktor vermiyorda zaten gece uyku bile uyuyamıyordum bende kendiliğinden geçmesini bekleyeceksin maalesef
Kucukmucize aselnil20 kolonya olur canım bende alkolü bulamadım onu koydum ama bulursan o daha etki ediyormuş
Adige60 aselnil20 olur canım kolonyalı pamukla sık sık ovala orayı dağıt yavaş yavaş verilmesi gereken bir iğne hızlı verildiyse ondan olmuştur
Cansu_okan Cnm ben çok yaptırdım bir iki ay şişilıgı kalıyor iğne yaptırdığın yerin üzerine yatamıyorsun bile Kolonya ovala Pamukla şişliği içinde buz koy rahatlıyorsun Ben bir ay öyle yaptım çok fazla yağlı olduğu için çok ağır iğne biliyorum ❤️
aselnil20 Cansu_okan ya bu dördüncü igneydi bundan öncekiler de acı çok oluyordu da morluk olmuyordu bu baya madeni para büyüklüğünde morarmış korkuyorum
aselnil20 Bebegimibeklerken22 bende uyuyamiyordum acıdan önce yaptırdıklarımda ama morluk yoktu bunda baya mosmor korkutuyor beni
AhahHbzhz aselnil20 canım ben proluton kullanmıştım hemşire başta söyledi morarma şişme olabilir korkma diye kolanya dök pamuğa koy demişti