Happybabyyy kizlar 4 aylik bebegim var. merak ettiğiniz varsa ve fikrim olan bi konuysa cevaplayabilirim
Babybump Happybabyyy canım bebekli hayata alışmak zor mu bocalar mıyız çok ? Bu etrafımızdaki felaket tellallarının dediği gibi kendine ayıracak hiç vaktin olmuyor mu ? Spor yapmak istesen kendine bakmak saçını basını yapmak istesen vaktin kalmıyor mu cocuk bitiriyor mu bütün bunları :)
Happybabyyy Nihal42- sezeryan yaptim. malesef cogu insanda oldugu gibi sezeryan gobegi denen sey bende de kaldi😔 ilk 2 haftada 7 8 kilo verdim. sonra kilo vermem duraksadi. kaliteli sutum olsun diye kuruyemis tarzi seyler cok yiyorum onunda etkisi var. bu arada ben korse takmadim. takamadim. inanilmaz ates basiyordu cunku. simdi yeni aldim korseyi. takmaya basliycam
Happybabyyy Ates21 2 hafta icinde 7 8 kilo gitti. dogumda da 6 7 kilo civari gitmistir. ben bi buyuk destegi olmadan baktim bebegime. 2 hafta esim izinliydi o destek oldu. sezeryan halimle tek baktim diyebilirim. zor ama allah gercekten gucunu veriyor☺️
Nihal42- Happybabyyy yaş kaç. Ben 42 yaşımdayım. Ve hiç bu yaşıma kadar göbek olmadı. Ama sezeryan dan sonra oluyor diye hep söylüyorlar. Açıkçası korkuyorum göbek kalmasından ve kilodan. Genç olsam daha çabuk gider ama bu yaşta nasıl gider bilmiyorum
Happybabyyy Ates21 e bebekte ki owli marka korseyi aldim. yalniz small almisim ve olmadi🤦♀️ degismem lazim
Happybabyyy Babybump vallahi cocuga gore degisir☺️ kimisi gece bile uyumuyor. kimisi cok gazli oluyor. hal boyle olunca isler zorlasiyor. benimkinin gece uykusu var mesela ama ben gece uyuyamıyorum🤦♀️ o yuzden sersem gibi olduğumdan cok enerjik hissedemiyorum. bide sutumu sagarak veriyorum. bu cok yoruyor beni. insallah senin bebende gece uyur ve umarim gazi da olmaz ve bu dediklerine zamanin olur☺️
Happybabyyy Nihal42- ben 27 yasindayim. bende de gobek yoktu ama kaldi malesef. korse takmamaminda etkisi var bunda. birde bazi hastaneler kum torbası koyuyormus dogumdan sonra. benim karnima koymadilar. bunu bi sorarsiniz. o cok etkiliymis. birde korseyi onceden arastirip alin derim. b