Pinar-34 sakin ol ☺️ bende de sürekli oluyordu doktorumla görüştüm dediki artık vücut doğuma hazırlanıyor gün içinde kaislmalsr normal hatta bu kasılmalar olmazsa terslik var demektir dedi yani sakin ol herşey olması gerektiği gibi şuan kan lekesi gelmedi sürece suyunuz gelmediği sürece bebeğin hareketlerinde azalma olmadı sürece sorun yok demektir ☺️