baby3_ Bilmemkim ayla hanım hastaneden gidiyor bilginiz var mı bilmiyorum ama. Ben yahya kemalde doğumumu yaptım yine olsa yine onla yaparım ikizlerim var şükür . Yönlendirdikleri de çok iyi , iletişim de bilgi de ayrıca geçmişi de
minnakvearas baby3_ yahya kemal e de yakin arkadadim gitti degistirdi son 2 ay kala cok ilgisiz oldugundan sikayetci Serdar beyi önerdiler bana da ben de mecbur doktor degistirecegim yer degisikliginden dolayi
baby3_ minnakvearas ilde olur o fethiye gibi biryerden çok şey beklemeyin 😂 ikizlerimi doğurdum 32 yi geçelim diye gün saydım. Antalyaya gitgel yaptık bazı dönem. Küvez imkanı var ama yenidoğan yoğunbakım yok. Onun için doktor yok çünkü
Medilifegun baby3_ bende fethiyede yaşıyorum ama ama doktora anyalyaya gidip geliyorum hemsireyim ve fethiyedeki hicbirbhastaneye güvenmiyorum
baby3_ minnakvearas bende izmirden geldim 😂 aksine serdar bey yatış verilmem gerekirken yok birşey diyip gönderdi yahya bey yatış verdi bide 3 gece yattım . Zaten ağzından kerpetenle alınıyor laf . Bence kimsenin görüşü düşüncesine göre değil kendiniz tek tek gidin deneyimleyin. Ben kendim de sağlıkçıyım gitmediğim hekim kalmadı şu fethiye çukurunda
minnakvearas Medilifegun haklisiniz bence de detaylı ultrason bile yok😅 ben izmirde ozel bir klinige gidiyordum hem cok ilgililer hem de her muayene de 4d ultrasonla bakiyorduk bebegime tum gelisimlerini kontrol ediyordu doktorumuz