astronomiss Hanımlar gebelik şekerim olduğu için şeker ölçüm cihazı aldım. Lakin iğne korkumdan dolayı kullanamıyorum resmen. Küçücük bir acı olacağını biliyorum fakat o düğmeye kendim basamıyorum kan ter içerisinde kalıyorum😂 Ciddi anlamda korkum var bunu yaşayan var mı nasıl başa çıkacağım sizden öneri istiyorum 🙏🏻
Kucukmucize astronomiss yaparsın canım ne olacak ben göbeğimden yaptım ya kaç ay boyunca her gün yaptım 🙏
Aslhn12 astronomiss benden daha çok korkuyor muydun sanmıyorum 😅 ben iğne vurulunca korkudan bayılan. İğne denince kalbim Güm güm atan. İğne vurulurken ağlayan biriydim ta ki kendime pıhtılaşma iğnesi her gün vurana kadar.. hayat işte nerden nereye insana neler yaptırıyor 😅 hiç korkma sevdiğin bir müzik aç yani neyi dinlemeyi seviyorsan onu aç ve işini iki dakikada hallet 🎊
Nry0682 astronomiss bende o korkuyu yasıyodum ve kendimkendime kan sulandırıcı igne yapmak zOrundayım zorda kalınca insan herseyi yapıyo
aslannaz21 astronomiss igneyi elime almamla batirmam bir oluyor korkma canm ya batir gitsin sinek isirigi gibi bisey ben alistim
astronomiss Fgilkman ay ben onda da basamıyorum vakit geçiyo bu sefer üzülüyorum ben bu kadar korkak mıyım diye😂
astronomiss Kucukmucize gerçekten iğneden korkum var hep bunu düşünüyorum göbekten yapacak olsam ne yapardım falan diye Allah yardımcınız olsun sizin de🙏🏻
astronomiss Aslhn12 doğru söylüyorsun gerçekten mecbur kalınca insan her şeyi yapıyor☺️ Size de Allah kolaylık versin
ysmn_kck17 astronomiss Eee nasıl dogurmayi düşünüyorsunuz o zaman acaba 🤣🤣 iğne fobiniz vardır anlarım ama bu hamileliğin birde doğumu var onuda düşünün 🤭🤭
astronomiss ysmn_kck17 inanın hep bununla cesaretlenmeye çalışıyorum kendi kendime gülüyorum ama o tuşa basana kadar Allah canımı alıypr😂😂😂normalde çok korkak bi insan değilim aksine gözüm karadır ama iğneye gelince konu değişiyor 😂😂😂
Anne3 astronomiss gözünü kapat ve basssss 😂😂😂 ben böyle yaparak alıştım ve o acının kat kat daha fazlasını düşün sivrisinek acısı gibi birşey 🤷🏻♀️
fenci_anne Günde 10 kere şekerimi ölçüyorum parmaktan 🤦🏼♀️ 4 kez insülün yapıyorum iğne , öyle zor ki kollarım morardı, parmaklarım acıyor artık 🥺 ( şeker hastalığım var gebelikten önce de vardı )
-BusraKA- fenci_anne 10 defa hangi aralıklarla ölçüyorsun çok fazla değil mi sabah öğle akşam 6 defa oluyor 😅 ara öğünlerdede mi ölçüyorsunuz İnsülini bacakta deneyin kollar baya hassas oluyor
_ygmr2648 fenci_anne ay bende aynı gümde 4 kez insülin 7 kez şeker ölcümü benimde hamilelikte cikti seker 37+4üz ins yakinda kurtuluruz
Teacherandmom fenci_anne bende sizle aynı durumdayım seker hastasıyım günde 4 kere insülin yapıyorum kaçıncı haftadasiniz acaba
Kucukmucize astronomiss ama insan yapıyor canım bende kendi kendime yapamazdım olurken bile bakamazdım ama yaptım hep sağol 🙏