Alpella o acıyı 3 gündür çekiyorum. Sanki etimi kesiyorlar ve üst kısmı çok gergin sert duruyor. Bebeğimde aynı şekilde orda sıkışmış gibi. Salı günü kontrolüm bar onu bekliyorum umarım geçer birde ameliyat yerim var orda daha çok acıyor. 36-3 benimde🤕