Merhaba anneler
sigortalı çalışanım yaklaşık 4 yıldır aynı iş yerinde çalışıyorum kasım ayında hamile kaldım ve hamileliğim boyunca riskli gebelik geçiriyorum be yazıkki 😔
bu yüzden Ocak ayından beri her ay rapor yazılıyor 30 günlük Ağustos gibi doğumun olacak yine de doğum parasını hak ediyor muyum ? Doğumdan önce 90 iş günü çalışma şartı varmış galiba nedir durum ?